אפשרויות משלוח

איסוף עצמי

א. במהלך ההזמנה ניתן לבחור באיסוף עצמי שיתבצע לאחר תיאום מראש מול נציג מכירות בדרך כלל תוך 72 שעות מיום ההזמנה, וזאת בהודעה ואישור מאיתנו בדואר אלקטרוני ו/או במיסרון (הודעת SMS) למספר הטלפון שהזין בעת ביצוע ההזמנה.

ב. עם הגעת המשלוח למחסנינו, יישלח ללקוח דואר אלקטרוני ו/או הודעת SMS למספר הטלפון אותו מסר הלקוח בעת ביצוע ההזמנה ליידע אותו בדבר הגעת המשלוח למחסן, והלקוח יוכל להגיע למחסן ולאסוף את המשלוח (על-פי האמור בדואר האלקטרוני ו/או בהודעת ה-SMS).

ג. על אף האמור, ייתכן שלא ניתן יהיה לספק משלוחים לישובים מסוימים בישראל (לרבות על-פי הנחיות ומדיניות חברת המשלוחים החיצונית) למרות שנכללים ברשימת אזורי המשלוח של Chefdepot.co.il. 

ג. עלות המשלוח תקבע מול נציג המכירות.

משלוחים עד בית העסק / הבית

א. המשלוח יגיע לכתובת אותה ציין הלקוח בעת ההזמנה.

ב. ביום בו אמור המשלוח להגיע ללקוח תשלח לו הודעת SMS ופרטי השליח לתיאום מסירת המשלוח.

ג. לקוח שתואם עמו משלוח ולא היה באותה כתובת במועד שתואם בינו לבין השליח יחויב בדמי משלוח נוספים בגין משלוח חוזר, וזאת אף אם המשלוח המקורי היה ללא דמי משלוח מכל סיבה שהיא.

ד. במידה ולא ניתן יהיה ליצור קשר עם הלקוח בפרטי הקשר שמסר בעת ביצוע ההזמנה, במשך 3 ימים לאחר התשלום, Chefdepot.co.il תהא רשאית לבטל את ההזמנה (מבלי לחייב את הלקוח עבור עלות המוצרים).

מדיניות החזרות וזיכויים

במקרה של טעות במוצר או מוצר פגום תוכלו להחזיר את המוצר כאשר הוא סגור ובאריזתו המקורית. לאחר ביטול/החזרת ההזמנה, תקבלו זיכוי כספי מלא בתוך 30 ימי עסקים מיום החזרת המוצר, בהתאם להנחיות חברות האשראי.

בכל מקרה אחר, לאחר ביטול/החזרת ההזמנה, תקבלו זיכוי כספי מלא בתוך 30 ימי עסקים מיום החזרת המוצר, בניכוי עלות שילוח המוצר חזרה אלינו ודמי ביטול בשיעור של 10% משווי העסקה.

במקרה של טעות במוצר או מוצר פגום לא יגבו דמי ביטול ודמי משלוח.
*החזרת מוצרים כפופה לשיקול דעת החברה, ובכל מקרה חובה כי המוצר הינו חדש לחלוטין, ללא סימנים, פגמים או מדבקות, סגור ובאריזתו המקורית.
**לא תתבצע החזרת מוצרים ללא הצגת החשבונית מקורית להזמנה (שנשלחה בדואר אלקטרוני או במסרון).

אופן הזיכוי – הזיכוי יבוצע תמיד באותם תנאים בהם העסקה חויבה ולאמצעי התשלום ממנו בוצעה העסקה(אם שולם בתשלומים, הזיכוי יהיה גם הוא בתשלומים).

על מנת להחזיר את המוצרים אנא פנו אל שירות הלקוחות שלנו, תוך 5 ימים ממועד קבלת המוצר,

ל- WhatsApp בטלפון 058-6244035 או במייל שלנו: CSchefdepot@gmail.com.

תודה מראש, צוות אתר שף דיפו Chefdepot.co.il