5013
 נגישות
  • תמיכה מלאה בדפדפן כרום*
  • מותאם לעיוורי צבעים
  • מותאם לכבדי ראייה
  • תצוגה רגילה
  • תפריט קיצורי מקלדתAlt + 0
  • הפסק תנועתיות באתר
  • הסרת הדגשת קישורים וכפתורים
  • להגדלת פונטים לחץ על מקשים
  • Ctrl + להגדלה
  • Ctrl - להקטנה
  • Ctrl 0 לאיפוס
  • הפעל הפסק ניווט מקלדת
  • אפס לברירת מחדל

קיצורי מקלדת

  • כיבוי\הדלקה תפריט זהAlt + 0
  • דלג לתפריט הראשיAlt + 1
  • דלג לאזור תוכן מרכזיAlt + 2
  • חיפושAlt + 4
  • צור קשרAlt + 7
  • דלג לדף הביתAlt + h
  • דלג לתפריט הנגישותAlt + m

*בדפדפן פיירפוקס יש להשתמש ב Alt + Shiftוהמספר

למעבר בין אלמנטים בדף לחץ על מקש ה - Tabעל מנת לחזור אחורה בין אלמנטים לחץ על מקשים, - Shift + Tab

  • דלג לתפריט הראשי
  • דלג לאזור תוכן מרכזי
  • דלג לתפריט הנגישות
    • שלום אורח
    • |
    • כניסת לקוחות
      • מי אנחנו
      • המוצרים שלנו
      • חדשות ועדכונים

      משלוחים והחזרות

      אפשרויות משלוח

      איסוף עצמי

      א. במהלך ההזמנה ניתן לבחור באיסוף עצמי שיתבצע לאחר תיאום מראש מול נציג מכירות בדרך כלל תוך 72 שעות מיום ההזמנה, וזאת בהודעה ואישור מאיתנו בדואר אלקטרוני ו/או במיסרון (הודעת SMS) למספר הטלפון שהזין בעת ביצוע ההזמנה.

      ב. עם הגעת המשלוח למחסנינו, יישלח ללקוח דואר אלקטרוני ו/או הודעת SMS למספר הטלפון אותו מסר הלקוח בעת ביצוע ההזמנה ליידע אותו בדבר הגעת המשלוח למחסן, והלקוח יוכל להגיע למחסן ולאסוף את המשלוח (על-פי האמור בדואר האלקטרוני ו/או בהודעת ה-SMS).

      ג. על אף האמור, ייתכן שלא ניתן יהיה לספק משלוחים לישובים מסוימים בישראל (לרבות על-פי הנחיות ומדיניות חברת המשלוחים החיצונית) למרות שנכללים ברשימת אזורי המשלוח של BMNETO. 

      ג. עלות המשלוח תקבע מול נציג המכירות.

      משלוחים עד בית העסק / הבית

      א. המשלוח יגיע לכתובת אותה ציין הלקוח בעת ההזמנה.

      ב. ביום בו אמור המשלוח להגיע ללקוח תשלח לו הודעת SMS ופרטי השליח לתיאום מסירת המשלוח.

      ג. לקוח שתואם עמו משלוח ולא היה באותה כתובת במועד שתואם בינו לבין השליח יחויב בדמי משלוח נוספים בגין משלוח חוזר, וזאת אף אם המשלוח המקורי היה ללא דמי משלוח מכל סיבה שהיא.

      ד. במידה ולא ניתן יהיה ליצור קשר עם הלקוח בפרטי הקשר שמסר בעת ביצוע ההזמנה, במשך 3 ימים לאחר התשלום, BMNETO תהא רשאית לבטל את ההזמנה (מבלי לחייב את הלקוח עבור עלות המוצרים).

      מדיניות החזרות וזיכויים

      במקרה של טעות במוצר או מוצר פגום תוכלו להחזיר את המוצר כאשר הוא סגור ובאריזתו המקורית. לאחר ביטול/החזרת ההזמנה, תקבלו זיכוי כספי מלא בתוך 30 ימי עסקים מיום החזרת המוצר, בהתאם להנחיות חברות האשראי.

      בכל מקרה אחר, לאחר ביטול/החזרת ההזמנה, תקבלו זיכוי כספי מלא בתוך 30 ימי עסקים מיום החזרת המוצר, בניכוי עלות שילוח המוצר חזרה אלינו ודמי ביטול בשיעור של 10% משווי העסקה.

      במקרה של טעות במוצר או מוצר פגום לא יגבו דמי ביטול ודמי משלוח.
      *החזרת מוצרים כפופה לשיקול דעת החברה, ובכל מקרה חובה כי המוצר הינו חדש לחלוטין, ללא סימנים, פגמים או מדבקות, סגור ובאריזתו המקורית.
      **לא תתבצע החזרת מוצרים ללא הצגת החשבונית מקורית להזמנה (שנשלחה בדואר אלקטרוני או במסרון).

      אופן הזיכוי – הזיכוי יבוצע תמיד באותם תנאים בהם העסקה חויבה ולאמצעי התשלום ממנו בוצעה העסקה(אם שולם בתשלומים, הזיכוי יהיה גם הוא בתשלומים).

      על מנת להחזיר את המוצרים אנא פנו אל שירות הלקוחות שלנו, תוך 5 ימים ממועד קבלת המוצר,

      ל- WhatsApp בטלפון 0585626685  או במייל שלנו: CSbmneto@gmail.com.

      תודה מראש, צוות BMneto

      חזרה לקטלוג

      חזרה לקטלוג

      שירות לקוחות

      שירות לקוחות

      משלוחים והחזרות

      משלוחים והחזרות

      קנייה מאובטחת

      קנייה מאובטחת

      • אודות
      • |
      • צור קשר
      • |
      • מדיניות משלוחים והחזרות
      • |
      • תקנון האתר
      BMNETO רחוב יוסף קארו 32 תל אביב 6701435
      ניתן ליצור קשר ב-WhatsApp שרות לקוחות 058-5626685
      או באימייל: CSbmneto@gmail.com
      Bsmart בניית אתריםSAP מסחר אלקטרוני
      תגית לתמונה